Wszystkim uczniom,

rodzicom,

przyjaciołom,

sympatykom

życzymy radosnych Świąt Wielkanocnych

w gronie rodzinnym

a

Dyrektorzy,

rada pedagogiczna,

administracja i obsługa.

 


 

 

Wybory MISS WIOSNY

a"Witamy serdecznie na dzisiejszych Wyborach MISS WIOSNY". Tymi słowami rozpoczęła apel Kamila Talaga, konferansjerka imprezy.  Aura jak na razie nie rozpieszcza i mamy nadzieję, że nowo wybrana MISS pomoże nam w poprawieniu pogody. Miejmy nadzieję, że jej uroda przyćmi panią zimę i tym samym przegoni białą aurę, która nadal nam towarzyszy. Klasa Va jako prowadząca apel wybrała Jury w składzie: Zosia Kuklewska, Kornelia Wika, Hania Krawiec, Kuba Ignasiak, Oskar Dopierała, Mateusz Michałowski. Jury miało możliwość dokonania oceny w skali 1-5.  Kandydatki wystąpiły przed publicznością na trawiastym dywanie w takt muzyki. Następnie musiały odpowiedzieć na wybrane pytanie, które nie zawsze okazywało się łatwe. Po zakończonej prezentacji i udzielonej odpowiedzi zostały ocenione przez Jury. Po prezentacji wszystkich kandydatek Jury obradowało a w tym czasie widzowie zostali uraczeni muzyczną niespodzianką w postaci odśpiewanego utworu w języku angielskim klasy Ib pod przewodnictwem pani Lidii Dudkiewicz. Największą ilość punktów otrzymała Wiktoria Sikora i tym samym została tegoroczną MISS WIOSNY! Stefan Lenarczyk uhonorował naszą MISS koroną oraz podarował słodki upominek. Jednocześnie 6 kandydatek otrzymało drugą z kolei największą ilość punktów. Spośród nich została wybrana MISS Publiczności. Wyboru dokonali uczniowie z klas I-III oraz nauczyciele, którzy włączyli się do zabawy. Z pośród nich wybrano Marysię Kaźmierczak. Serdecznie gratulujemy obu MISS. Mamy nadzieję, że tak piękne panie przegonią już zimową aurę.

 q  a  a 

a  a  a

Mikołaj Rogala


 

XIV BIEG PATRONA

SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 5 W GOSTYNIU

IM. KS. FRANCISZKA OLEJNICZAKA

pod patronatem

Burmistrza Gostynia

 

 

KOMUNIKAT ORGANIZACYJNY

 

 

1. TERMIN: 8 kwietnia 2018r. (niedziela) godz. 10.45 uroczyste otwarcie na Stadionie Miejskim Ośrodka Sportu i Rekreacji w Gostyniu.

 

2.   PROGRAM:

  • Bieg Smerfa na dystansie 200m dla dziewczynek oraz   200m dla chłopców rocznika 2011 i młodszych.
  • Bieg Malucha na dystansie 400m dla dziewcząt oraz 600 m dla chłopców rocznika 2010-2009.
  • Bieg na dystansie 600m dla dziewcząt oraz 800m dla chłopców rocznika 2008-2007.
  • Bieg na dystansie 800m dla dziewcząt oraz 1200m dla chłopców rocznika 2006-2005.
  • Bieg na dystansie 1200m dla dziewcząt oraz 1500m dla chłopców rocznika 2004-2003-2002.

 

3.  BIURO ZAWODÓW:

     mieści się w budynku szatni i namiocie (kort tenisowy, lodowisko) na stadionie miejskim przy ul. Sportowej 1, czynne w dniu imprezy tj. 8 kwietnia 2018 r. od 9:00 do 10:30. Biuro zawodów po godzinie 10:30 zostaje zamknięte i numery startowe oraz chipy nie będą wydawane. W przeddzień zawodów tj. 7 kwietnia 2018 r. biuro czynne będzie w godzinach 18:30-20:00.

 

4.  ZGŁOSZENIA: 

     Zgłoszenia dokonywane są drogą elektroniczną poprzez wypełnienie formularza zamieszczonego na stronie www.naszadycha.pl. Opłata startowa wynosi 2 zł.

 

5. NAGRODY: 

     trzech pierwszych uczestników z każdego biegu wśród dziewcząt  i chłopców otrzyma medal oraz nagrodę rzeczową, zwycięzcy także puchar. Wszyscy uczestnicy biegów otrzymają pamiątkowy medal.

 

6.  SZATNIE:  przygotowane dla uczestników biegów na Stadionie

     OSiR w Gostyniu.

 

     Za rzeczy pozostawione w szatni Organizator nie odpowiada.

 

Regulamin

XIV Biegu Patrona Szkoły Podstawowej Nr 5 w Gostyniu

im. ks. Franciszka Olejniczaka

 

Pod hasłem: „Bieg po zdrowie”

 

Termin: 8.04.2018 r.

 

I. CELE:

  1. Uczczenie pamięci patrona szkoły ks. Franciszka Olejniczaka.
  2. Propagowanie wśród dzieci i młodzieży oraz społeczeństwa miasta Gostynia biegów zdrowotnych i rekreacyjnych.
  3. Wychowanie zdrowotne w zgodzie z naturą.

 

II. ORGANIZATORZY:

  • Szkoła Podstawowa Nr 5 w Gostyniu (organizator główny),
  • Rada Osiedla Pożegowo,
  • Gostyńskie Towarzystwo Sportowe CITIUS,
  • OSiR Gostyń.

 

III. KIEROWNICTWO IMPREZY:

  • Kierownik Ogólny Zawodów – Katarzyna Smektała,
  • Zastępca kierownika – Ksawery Kempa,
  • Sędzia Główny Zawodów – Damian Kabała,
  • Zastępca – Mikołaj Rogala,
  • Koordynator – Bogdan Paluszkiewicz.

 

IV. TERMIN I MIEJSCE:

8.04.2018 r. (niedziela), otwarcie zawodów o godz. 10.45

 pierwsze starty o godz. 11.00

                Stadion Ośrodka Sportu i Rekreacji w Gostyniu ul. Sportowa 1.

 

V. PROGRAM:

  1. Bieg Smerfa na dystansie 200m dla dziewcząt rocznika 2011 i młodszych.
  2. Bieg Smerfa na dystansie 200 m dla chłopców rocznika 2011 i młodszych.
  3. Bieg Malucha na dystansie 400 m dla dziewcząt rocznika 2010-2009.
  4. Bieg Malucha na dystansie 600 m dla chłopców rocznika 2010-2009.
  5. Bieg na dystansie 600 m dla dziewcząt rocznika 2008-2007.
  6. Bieg na dystansie 800 m dla chłopców rocznika 2008-2007.
  7. Bieg na dystansie 800 m dla dziewcząt rocznika 2006-2005.
  8. Bieg na dystansie 1200 m dla chłopców rocznika 2006-2005.
  9. Bieg na dystansie 1200 m dla dziewcząt rocznika 2004-2003-2002.
  10. Bieg na dystansie 1500 m dla chłopców rocznika 2004-2003-2002.

 

 

VI. UCZESTNICTWO:

  • W imprezie może uczestniczyć każdy, kto dokona zgłoszenia drogą elektroniczną oraz wpłaci 2 zł przy odbiorze numeru startowego oraz chipa.
  • Zgłoszenie do zawodów jest równoznaczne z brakiem przeciwwskazań zdrowotnych.
  • Przy odbiorze numeru startowego i chipa wymagany jest podpis prawnego opiekuna lub trenera (w przypadku klubów sportowych).
  • Limit uczestników w każdej kategorii ustala się na 30 osób.

 

VII. ZGŁOSZENIA:

  • Zgłoszenia dokonywane są drogą elektroniczną poprzez wypełnienie formularza zamieszczonego na stronie www.naszadycha.pl w terminie do 04.04.2018r (środa).
  • Istnieje możliwość zgłaszania dzieci i młodzieży w godzinach pracy biura zawodów, (7 kwietnia w godz. 18.30-20.00 i 8 kwietnia w godz. 9:00-10:30) pod warunkiem, że będą wolne miejsca.

 

VIII. NAGRODY:

  • Za miejsca I – III w każdym biegu uczestnicy otrzymują medale.
  • Za miejsca I – III w każdym biegu uczestnicy otrzymają nagrodę rzeczową.
  • Zwycięzca biegu otrzyma puchar.
  • Każdy uczestnik Biegu Patrona otrzyma pamiątkowy medal.

 

IX. UWAGI KOŃCOWE:

  • Uczestnicy zawodów biegną z numerem startowym oraz chipem przygotowanym przez Organizatora, który należy zwrócić po przekroczeniu linii mety. Numer i chip do odbioru tylko w biurze zawodów.
  • W przypadku biegu bez numeru startowego oraz chipa zawodnik nie zostanie sklasyfikowany i nie otrzyma pakietu.
  • Elektroniczny pomiar czasu będzie odbywał się na podstawie chipa, który należy wplątać w sznurówki buta.
  • Zawodnicy do biegu muszą się zgłaszać na starcie 5 minut przed rozpoczęciem biegu.
  • Każdy uczestnik zawodów po przekroczeniu linii mety otrzyma słodką przekąskę oraz wodę.
  • Przed biegiem głównym na dystansie 10km wydawany będzie także ciepły posiłek (na podstawie numeru startowego).
  • Szatnie będą przygotowane na terenie obiektu.
  • Organizator zapewnia opiekę medyczną podczas biegu.
  • Uczestnik startuje wyłącznie na odpowiedzialność rodzica/opiekuna i ponosi związane z tym ryzyko (utratę zdrowia). Zgłoszenie i odbiór numeru startowego, potwierdzone podpisem, oznacza akceptację Regulaminu Biegu.
  • Udział w biegu oznacza zgodę na wykorzystanie wizerunku uczestnika do celów marketingowych (zdjęcia, filmy).
  • Sprawy sporne będą rozstrzygane przez Sędziego Głównego Zawodów.
  • Bieg nie odbędzie się w przypadku bardzo złych warunków atmosferycznych zagrażających zdrowiu uczestników.
  • Regulamin został stworzony przez Organizatorów Biegu Patrona
    i nie podlega kwestii spornej oraz modyfikacji.
  • Informacje o Biegu Patrona na stronach:  www.sp5.gostyn.pli www.naszadycha.pl
  • W razie pytań prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail:

 

tel. 607271668 – organizator główny  

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.    lub     Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


 

 

 

Podsumowanie I Edycji ESCAPE SCHOOL

aNo i w końcu możemy ogłosić ostateczny wynik I edycji zabawy pod nazwą ESCAPE SCHOOL. Zabawa był ostatecznie przeprowadzona w dwóch kategoriach, klas młodszych (4-6) oraz starszych, czyli siódmych. Najważniejszym kryterium punktacji było rozwiązanie jak największej ilości zagadek. Następnie podliczaliśmy czas realizacji wszystkich zadań. Każde nieudane zadanie powodowało dodanie 30s do ogólnego czasu. Jeśli ktoś nie chciał otrzymać czasu karnego, miał możliwość pozostawienia jednego członka drużyny w danej sali. Natomiast niespodzianką był czas bonusowy dla drużyn, które w pełnym składzie ukończyły zabawę, czyli odejmowaliśmy 1min od ogólnego czasu. Grupa młodsza miła do pokonania 5 pomieszczeń, grupa starsza aż 8. Nagrodą za zwycięstwo był Voucher na dwie godziny do wykorzystania na basenie przez całą drużynę. Zwycięzcami w grupie młodszej została grupa o nazwie ATOMÓWKI w składzie: Roksana Nowak, Amelia Szymańska, Patrycja Cieślak, Pola Saczko oraz Hania Szulc. W grupie starszej najdokładniejsi i najszybsi okazali się chłopcy z grupy SPIN ME ROUND NOW w składzie: Piotr Wrocławski, Kuba Skrzypek, Dominik Karolewicz, Eryk Pazoła

 a  a

Mikołaj Rogala


 

DZIECI  SEGREGUJĄ  ŚMIECI

aW  minionym tygodniu klasy pierwsze  przerabiały cykl tematyczny związany z ochroną środowiska. Pod hasłem „Ratujmy naszą planetę” pierwszoklasiści zgłębiali tajniki ekologicznych  działań, które skutecznie będą wdrażali w życie. W ramach tematu uczniowie podczas zajęć zapoznali się z filmikami ekologicznymi przeznaczonymi dla dzieci, oglądali plakaty, słuchali i dyskutowali o zagrożeniach związanych ze smogiem, pożarami lasów, spalinami itp.  W trakcie rozmów dzieci wykazały się szeroką wiedzą oraz dużą świadomością związaną z w/w zagrożeniami.  Podczas pracy  w grupach tworzyli plakaty z wymyślonymi przez siebie ekostworkami, a także segregowali śmieci,  wcześniej przyniesione z domu. Wszyscy wykazali się dużą kreatywnością i skuteczną współpracą zespołową.  Na końcu tygodnia, w klasie pojawiła się gazetka wieńcząca  pracę wszystkich dzieci z całych pięciu dni szkolnych.  Trzeba przyznać, że 7-latki są dobrymi i skutecznymi  ekologami!

a  a  a

Weronika Janus


 

Dodatkowe informacje