SP5 Gostyń

  • Drukuj

Istny cyrk! – część 3

aArtykuł jest kontynuacją sprawozdania z projektu, realizowanego w klasie 3A, który zakłada wdrożenie do codziennej edukacji elementów pedagogiki cyrku, pedagogiki zabawy oraz Treningu Umiejętności Społecznych. Cele tych działań zostały przypomniane w bieżącej prezentacji. W listopadowym i styczniowym artykule wspominałam między innymi o zaleceniach dotyczących przebywania dzieci na świeżym powietrzu, czy o maksymalnym ograniczeniu dostępu do urządzeń multimedialnych. Skupiłam się na konsekwencjach jakie niesie za sobą „dobrobyt” XXI wieku oraz na wskazówkach i propozycjach ciekawych zabaw dla rodziców do wykorzystania w domu.

Tym razem zajęcia bardziej odnosiły się do relacji rówieśniczych i emocji, bez których nie można poprawnie funkcjonować w oddziale klasowym. Zakres działań dotyczył Treningu Umiejętności Społecznych. Zdjęcia, filmiki oraz najważniejsze założenia, propozycje zabaw i ćwiczeń można znaleźć w linku poniżej

>>obejrzyj<<

a

Weronika Janus