XVI BIEG PATRONA

SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 5 W GOSTYNIU

IM. KS. FRANCISZKA OLEJNICZAKA

 

pod patronatem

Burmistrza Gostynia

KOMUNIKAT ORGANIZACYJNY

 

1. TERMIN: 23 kwietnia 2023r. (niedziela) godz. 10.45 uroczyste otwarcie na parkingu przy ul. Sportowej, gdzie usytuowana jest linia startu i mety biegu.

2.   PROGRAM:

  • Bieg Smerfa na dystansie 200m dla dziewczynek oraz 200m dla chłopców rocznika 2016 i młodszych.
  • Bieg Malucha na dystansie 400m dla dziewcząt oraz 600 m dla chłopców rocznika 2014-2015.
  • Bieg na dystansie 600m dla dziewcząt oraz 800m dla chłopców rocznika 2012-2013.
  • Bieg na dystansie 800m dla dziewcząt oraz 1200m dla chłopców rocznika 2010-2011.
  • Bieg na dystansie 1200m dla dziewcząt oraz 1600m dla chłopców rocznika 2008-2009

3.  BIURO ZAWODÓW:

     mieści się na stadionie miejskim przy ul. Sportowej 1, czynne w dniu imprezy tj. 23 kwietnia 2023 roku od 9:30 do 10:30. Biuro zawodów po godzinie 10:30 zostaje zamknięte i numery startowe oraz nie będą wydawane. W przeddzień zawodów tj. 22 kwietnia 2023 roku biuro czynne będzie w godzinach 19:00-20:00.

4.  ZGŁOSZENIA: 

Zgłoszenia dokonywane są drogą elektroniczną poprzez wypełnienie formularza zamieszczonego na stronie www.naszadycha.pl Opłata startowa wynosi 5 zł (płatne w dniu odbioru numeru startowego).

5. NAGRODY: 

trzech pierwszych uczestników z każdego biegu wśród dziewcząt i chłopców otrzyma medal oraz nagrodę rzeczową, zwycięzcy także puchar. Wszyscy uczestnicy biegów otrzymają pamiątkowy medal oraz niespodziankę

6.  SZATNIE:  przygotowane dla uczestników biegów na Stadionie OSiR w Gostyniu.

     Za rzeczy pozostawione w szatni Organizator nie odpowiada.

 

Regulamin

XVI Biegu Patrona Szkoły Podstawowej Nr 5 w Gostyniu

im. ks. Franciszka Olejniczaka

Pod hasłem: „Bieg po zdrowie”

Termin: 25.04.2020r.

 

I. CELE:

  1. Uczczenie pamięci patrona szkoły ks. Franciszka Olejniczaka.
  2. Propagowanie wśród dzieci i młodzieży oraz społeczeństwa miasta Gostynia biegów zdrowotnych i rekreacyjnych.
  3. Wychowanie zdrowotne w zgodzie z naturą.

 

II. ORGANIZATORZY:

  • Szkoła Podstawowa Nr 5 w Gostyniu (organizator główny),
  • Rada Osiedla Pożegowo,
  • Gostyńskie Towarzystwo Sportowe CITIUS,
  • OSiR Gostyń.

 

III. KIEROWNICTWO IMPREZY:

  • Kierownik Ogólny Zawodów – Katarzyna Smektała,
  • Zastępca kierownika – Mikołaj Rogala,
  • Sędzia Główny Zawodów – Damian Kabała,
  • Zastępca – Łukasz Wabiński,
  • Koordynator – Bogdan Paluszkiewicz.

 

IV. TERMIN I MIEJSCE:

23.04.2023 r. (niedziela), otwarcie zawodów o godz. 10.45

 pierwsze starty o godz. 11.00.

Stadion Ośrodka Sportu i Rekreacji w Gostyniu oraz parking przy stadionie ul. Sportowa 1.

 

V. PROGRAM:

  1. Bieg Smerfa na dystansie 200m dla dziewcząt rocznika 2016 i młodszych.

    2. Bieg Smerfa na dystansie 200 m dla chłopców rocznika 2016 i młodszych.

    3. Bieg Malucha na dystansie 400 m dla dziewcząt rocznika 2014-2015.

    4. Bieg Malucha na dystansie 600 m dla chłopców rocznika 2014-2015.

    5. Bieg na dystansie 600 m dla dziewcząt rocznika 2012-2013.

    6. Bieg na dystansie 800 m dla chłopców rocznika 2012-2013.

    7. Bieg na dystansie 800 m dla dziewcząt rocznika 2010-2011.

    8. Bieg na dystansie 1200 m dla chłopców rocznika 2010-2011.

    9. Bieg na dystansie 1200 m dla dziewcząt rocznika 2008-2009.

    10. Bieg na dystansie 1500 m dla chłopców rocznika 2008-2009

VI. UCZESTNICTWO:

  • W imprezie może uczestniczyć każdy, kto dokona zgłoszenia drogą elektroniczną oraz wpłaci 5zł przy odbiorze numeru startowego i chipa.
  • Zgłoszenie do zawodów jest równoznaczne z brakiem przeciwwskazań zdrowotnych.
  • Przy odbiorze numeru startowego i chipa wymagany jest podpis prawnego opiekuna lub trenera (w przypadku klubów sportowych).
  • Limit uczestników w każdym z 10 biegów wynosi 25 osób.

VII. ZGŁOSZENIA:

  • Zgłoszenia dokonywane są drogą elektroniczną poprzez wypełnienie formularza zamieszczonego  >>tutaj<<w terminie do 19.04.2023r (środa).
  • Istnieje możliwość zgłaszania dzieci i młodzieży w godzinach pracy biura zawodów, (22 kwietnia w godz. 18.30-20.00 i 23 kwietnia w godz. 9:00-10:30) pod warunkiem, że będą wolne miejsca.

VIII. NAGRODY:

  • Za miejsca I – III w każdym biegu uczestnicy otrzymują medale.
  • Za miejsca I – III w każdym biegu uczestnicy otrzymają nagrodę rzeczową.
  • Zwycięzca biegu otrzyma puchar.
  • Każdy uczestnik Biegu Patrona otrzyma pamiątkowy medal oraz niespodziankę.

IX. UWAGI KOŃCOWE:

  • Uczestnicy zawodów biegną z numerem startowym oraz chipem przygotowanym przez Organizatora, który należy zwrócić po przekroczeniu linii mety. Numer i chip do odbioru tylko w biurze zawodów.
  • W przypadku biegu bez numeru startowego oraz chipa zawodnik nie zostanie sklasyfikowany i nie otrzyma pakietu.
  • Elektroniczny pomiar czasu będzie odbywał się na podstawie chipa, który należy wpleść w sznurówki buta.
  • Zawodnicy do biegu muszą się zgłaszać na starcie 5 minut przed rozpoczęciem biegu.
  • Każdy uczestnik zawodów po przekroczeniu linii mety otrzyma słodką przekąskę oraz wodę.
  • Przed biegiem głównym na dystansie 10km wydawany będzie także ciepły posiłek (na podstawie numeru startowego).
  • Szatnie będą przygotowane na terenie obiektu.
  • Organizator zapewnia opiekę medyczną podczas biegu.
  • Uczestnik startuje wyłącznie na odpowiedzialność rodzica/opiekuna i ponosi związane z tym ryzyko (utratę zdrowia). Zgłoszenie i odbiór numeru startowego, potwierdzone podpisem, oznacza akceptację Regulaminu Biegu.
  • Udział w biegu oznacza zgodę na wykorzystanie wizerunku uczestnika do celów marketingowych (zdjęcia, filmy).
  • Sprawy sporne będą rozstrzygane przez Sędziego Głównego Zawodów.
  • Bieg nie odbędzie się w przypadku bardzo złych warunków atmosferycznych zagrażających zdrowiu uczestników.
  • Regulamin został stworzony przez Organizatorów Biegu Patrona
    i nie podlega kwestii spornej oraz modyfikacji.
  • Informacje o Biegu Patrona na stronach:  www.sp5.gostyn.pl i www.naszadycha.pl
  • W razie pytań prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail:

 

tel. 607271668 – organizator główny  

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.    lub     Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


 

 

 

Dodatkowe informacje