- Szczegóły
- Opublikowano: piątek, 20, sierpień 2021 12:02
ZAPYTANIE OFERTOWE
Dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 5 im. ks. Franciszka Olejniczaka w Gostyniu prosi o przesłanie oferty cenowej na zakup pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji podstawy programowej z przedmiotów przyrodniczych.
- Szczegóły
- Opublikowano: środa, 05, maj 2021 08:46
Gostyń, dnia 05.05.2021 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 5 im. ks. Franciszka Olejniczaka w Gostyniu prosi
o przesłanie oferty cenowej na wykonanie usługi:
przebudowa wewnętrznej instalacji hydrantowej wraz z wymianą hydrantów ppoż. (materiał + usługa).
Dodatkowe informacje:
- przebudowa musi być wykonana zgodnie z projektem budowlanym (załącznik nr 1),
- kosztorys musi być wykonany na załączonym dokumencie (załącznik nr 2),
- wymiary, domiary, wizja lokalna połączona z niezbędnymi pracami przygotowawczy-mi jest możliwa w terminie ustalonym z dyrektorem szkoły i w jego obecności lub
w obecności wyznaczonego pracownika szkoły, - zakres prac obejmuje przygotowanie podłoża na ścianach, położenie i malowanie tynków wewnętrznych a także usunięcie i wywiezienie gruzu,
- termin wykonania usługi: do 16 sierpnia 2021 roku,
- wybór oferty zostanie zakończony podpisaniem umowy,
- oferty można składać osobiście w sekretariacie szkoły, listownie lub mailem do dnia 31.05.2021 r.
>>przebudowa wewnętrznej instalacji hydrantowej wraz z wymianą hydrantów ppoż. (materiał + usługa)<<
- Szczegóły
- Opublikowano: czwartek, 26, listopad 2020 16:15
Gostyń 26 listopada 2020 roku
nr sprawy: 230.5.2020
ZAPYTANIE OFERTOWE
Na podstawie art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2018 roku, poz. 1986 z późniejszymi zmianami), zwracam się z zapytaniem ofertowym o cenę usługi.
1. Przedmiot zamówienia:
zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć dla uczniów ze Szkoły Podstawowej Nr 5 im. ks. Franciszka Olejniczaka w Gostyniu w ramach projektu pn.: „Moja wiedza – moja przyszłość” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 Działanie 8.1 „Ograniczanie i zapobieganie przedwczesnemu kończeniu nauki szkolnej oraz wyrównywanie dostępu do edukacji przedszkolnej i szkolnej”.
2. Termin składania ofert: do 3 grudnia 2020 roku
3. Termin realizacji zamówienia: do 8 grudnia 2020 roku
4. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty: cena brutto – 100%.
5. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
6. Warunki udziału w postępowaniu: bezpłatny transport do siedziby szkoły.
7. Forma składania ofert - na załączonym formularzu:
a) osobiście pod adresem: Szkoła Podstawowa Nr 5 im. ks. Franciszka Olejniczaka w Gostyniu, ul. Graniczna 1, 63 - 800 Gostyń
b) przesyłką pocztową pod adresem: jak wyżej,
c) w formie elektronicznej (skanem) pod adresem mailowym: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
8. Ogłoszenie wyników postępowania:
a) do 7 grudnia 2020 r.
b) sposób poinformowania o wyborze najkorzystniejszej oferty: mail do oferentów z wynikami zapytania ofertowego.
9. Sposób obliczenia ceny, przygotowania oferty:
a) w ofercie należy podać cenę netto zamówienia, stawkę/kwotę podatku (VAT) i cenę brutto zamówienia, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku,
b) cena oferty brutto winna być określona cyframi i słownie,
c) ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej (wg załączonego wzoru),
d) ofertę należy umieścić w zabezpieczonej kopercie opisanej: nazwa i adres zamawiającego,
d) nazwa i adres oferenta oraz napis: Szkoła Podstawowa Nr 5 im. ks. Franciszka Olejniczaka w Gostyniu, ul. Graniczna 1, 63 - 800 Gostyń
„Zapytanie ofertowe na zakup i dostawę rzutników multimedialnych”
10. Osoba do kontaktu:
Katarzyna Smektała
tel. 65 572 32 16,
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
|
|
|
|
|
(podpis zamawiającego) |
|
|
załącznik nr 1 |
|
OFERTA |
|
Nazwa i siedziba oferenta:
|
|
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zapytania ofertowego:
zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć
l.p. |
Nazwa przedmiotu |
Ilość |
Cena jednostkowa |
ŁĄCZNIE |
1 |
Typ matrycy : 3LCD Jasność [ANSI lumen]: min 3400 Wielkość obrazu: 30 cali - 300 cali Współczynnik kontrastu: min. 15000:1 Korekcja pionowa: +/- 30 stopni Format obrazu: standardowy 16:10 Rozdzielczość obrazu: Full HD Wejście HDMI Wejście kompozytowe Wejście D-Sub 15pin Wejście liniowe audio Wyjście liniowe audio Głośnik Gwarancja na lampę: min 12 miesięcy lub 1000 h Gwarancja: 24 miesiące |
2 |
|
|
a) cena netto ( łącznie) ........................................
b) kwota/stawka .....................................podatku (VAT),
c) cena brutto ( łącznie) ......................................
słownie brutto .....................................................................................................................................................
Oświadczam, że zobowiązuję się do wykonania ww. zamówienia na warunkach określonych przez zamawiającego w zapytaniu ofertowym, w terminie ………………………………………………………………………………………..
Oświadczam, że w cenie oferty zostały uwzględnione wszystkie koszty wykonania zamówienia.
Podpis .............................................
Wyjaśnienie
W zapytaniu ofertowym z dnia 26 listopada 2020 r. nr sprawy 230.5.2020, wysłanego drogą mailową dnia 27 listopada br. omyłkowo wpisano: typ matrycy 3LCD, Format obrazu: standardowy 16:10 a powinno być 16:9.
1. Przedmiot zamówienia:
zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć dla uczniów ze Szkoły Podstawowej Nr 5 im. ks. Franciszka Olejniczaka w Gostyniu w ramach projektu pn.: „Moja wiedza – moja przyszłość” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 Działanie 8.1 „Ograniczanie i zapobieganie przedwczesnemu kończeniu nauki szkolnej oraz wyrównywanie dostępu do edukacji przedszkolnej i szkolnej”.
- Szczegóły
- Opublikowano: piątek, 24, lipiec 2020 08:03
Zapytanie ofertowe
Na podstawie art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2018 roku, poz. 1986 z późniejszymi zmianami), zwraca się z zapytaniem ofertowym o cenę usługi.
- Przedmiot zamówienia
wyposażenie pracowni przyrodniczej dla uczniów ze Szkoły Podstawowej Nr 5 im. ks. Franciszka Olejnicza w Gostyniu w ramach projektu pn.: „Moja wiedza – moja przyszłość” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego … czytaj więcej
- Szczegóły
- Opublikowano: wtorek, 14, kwiecień 2020 19:20
ZAPYTANIE OFERTOWE
Na podstawie art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2018 roku, poz. 1986 z późniejszymi zmianami), zwracam się z zapytaniem ofertowym o cenę usługi.
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć kółka plastyczno-artystycznego dla uczniów ze Szkoły Podstawowej Nr 5 im. ks. Franciszka Olejniczaka w Gostyniu w ramach projektu pn.: „Moja wiedza – moja przyszłość” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 Działanie 8.1 „Ograniczanie i zapobieganie przedwczesnemu kończeniu nauki szkolnej oraz wyrównywanie dostępu do edukacji przedszkolnej i szkolnej”.
- Szczegóły
- Opublikowano: wtorek, 21, maj 2019 10:56
Protokół wyboru najkorzystniejszej oferty na zakup i dostawę pomocy dydaktycznych dla uczniów ze Szkoły Podstawowej Nr 5 im. ks. Franciszka Olejniczaka w Gostyniu w ramach projektu pn.: "Moja wiedza - moja przyszłość" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 Działanie 8.1 "Ograniczanie i zapobieganie przedwczesnemu kończeniu nauki szkolnej oraz wyrównywanie dostępu do edukacji przedszkolnej i szkolnej.
- Szczegóły
- Opublikowano: czwartek, 18, kwiecień 2019 08:29
Gostyń 18 kwietnia 2019 roku
230.1.2019
ZAPYTANIE OFERTOWE
Na podstawie art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2018 roku, poz. 1986 z późniejszymi zmianami), zwracam się z zapytaniem ofertowym o cenę usługi.
1. Przedmiot zamówienia:
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla uczniów ze Szkoły Podstawowej Nr 5 im. ks. Franciszka Olejniczaka w Gostyniu w ramach projektu pn.: „Moja wiedza – moja przyszłość” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 Działanie 8.1 „Ograniczanie i zapobieganie przedwczesnemu kończeniu nauki szkolnej oraz wyrównywanie dostępu do edukacji przedszkolnej i szkolnej”.
2. Zamówienie składa się z następujących części:
a) część I: zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć języka angielskiego;
b) część II: zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć kółka plastyczno-artystycznego;
c) część III: zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć kółka fotograficznego;
d) część IV: zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć kółka gier planszowych;
e) część V: zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych;
f) część VI: wyposażenie pracowni przyrodniczych;
3. Termin składania ofert: do 3 maja 2019 roku
4. Termin realizacji zamówienia: do 31 maja 2019 roku
5. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty: cena brutto – 100%.
6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
7. Warunki udziału w postępowaniu: bezpłatny transport do siedziby szkoły.
8. Forma składania ofert - na załączonym formularzu:
a) osobiście pod adresem: Szkoła Podstawowa Nr 5 im. ks. Franciszka Olejniczaka w Gostyniu, ul. Graniczna 1, 63 - 800 Gostyń
b) przesyłką pocztową pod adresem: jak wyżej,
c) w formie elektronicznej (skanem) pod adresem mailowym: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
9. Ogłoszenie wyników postępowania:
a) do 10 maja 2019 r.
b) sposób poinformowania o wyborze najkorzystniejszej oferty: mail do oferentów z wynikami zapytania ofertowego.
10. Sposób obliczenia ceny, przygotowania oferty:
a) w ofercie należy podać cenę netto zamówienia, stawkę/kwotę podatku (VAT) i cenę brutto zamówienia, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku,
b) cena oferty brutto winna być określona cyframi i słownie,
c) ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej (wg załączonego wzoru),
d) ofertę należy umieścić w zabezpieczonej kopercie opisanej: nazwa i adres zamawiającego,
e) nazwa i adres oferenta oraz napis „ Zapytanie ofertowe zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla uczniów ze Szkoły Podstawowej Nr 5 im. Ks. Franciszka Olejniczaka w Gostyniu w zakresie część ……”.
11. Osoba do kontaktu:
Katarzyna Smektała
tel. 65 572 32 16,
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
>>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia <<